miercuri, iunie 23, 2021

Infrastructura feroviară ignorată ani de zile produce pierderi

De citit!

Infrastructura feroviară ignorată ani de zile produce pierderi

Chiar dacă la fiecare tur de alegeri promisiunile vin în valuri, iată că infrastructura ajunge la scadență.

În multe sectoare investițiile s-au oprit sau au fost reduse la minim, după 1989. În această situație se află și infrastructura CFR. Chiar dacă pe termen lung pare că aceste investiții pot fi ,,șuntate” iată că ajungem la un moment al scadenței.

Cu trenul sau cu bicicleta?

Așa se face că Josephine Payne, președinte Ford România și director general al fabricii Ford Craiova a afirmat că starea deplorabilă a infrastructurii feroviare aduce pierderi însemnate din cauza întârzierilor de livrare în UE.

„Viteza medie este de 15-20 de kilometri pe oră, mai puțin decât pot eu să prind cu bicicleta. Și, să ne înțelegem, nu sunt sportiv olimpic, nu pedalez foarte repede, dar pot să întrec acest tren. În mod sigur asta este o problemă pentru noi” a declarat Josephine Payne pentru PRO TV.

Managementul modern învins de bâtrânul CFR

Iată că gigantul Ford, cu toată gestiunea managementului pentru a creea un lanț de producție fără timpi morți, a fost învins de bătrânul nostru CFR. Durează mai puțin să fabrici un automobil, decât să îl transporți până la granița cu Ungaria.

Întrebat de PRO TV, directorul general CFR Infrastructură, crede că timpul e cam jumătate…

-Cât credeţi că face trenul cu maşini Ford de la Craiova la Curtici?
-N-aş putea să vă spun
-Estimativ, cât v-aţi aștepta să facă?
-Probabil 12 ore.
-26, într-o zi bună.
-Da…

Ioan Pintea – director general CFR Infrastructură

Cu bugete pentru investiții de sub 10% din necesar, alocate an de an, iată că infrastructura feroviară ajunge să se răzbune. Chiar dacă o spoială electorală ține pentru alegător, marii investitori chiar au nevoie de infrastructură pentru a-și putea desfășura activitatea.

În aceste condiții, nu e de mirare că Ford a căutat mai multe alternative pentru fabricarea unui model de automobil electric, România fiind scoasă din cărți la un moment dat. Totuși conform Stuart Rowley, președintele Ford Europa se pare că investiția va avea loc în România, un automobil complet electric urmând să intre în producție din 2024. Râmâne de văzut dacă până atunci vom mai avea cale ferată pentru transportul lor.

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Slide Reclame animate Atelierul de imagini publicitate și marketing
online
Accesează pagina!

Ultima oră

Vremea în următoarele patru săptămâni: Reprize de caniculă și precipitații, mai ales în sud și est

Meteorologii anunță că în următoarele patru săptămâni temperaturile vor fi în creștere în aproape toată țara. Totuși, ploile nu dispar și este posibil să apară în special în regiunile sudice și sud-estice.

Mai multe articole de acest fel

- Advertisement -spot_img
%d blogeri au apreciat: