marți, mai 18, 2021

Afacerile Orange România au crescut uşor, până la 264 milioane de euro

De citit!

Afacerile Orange România au crescut uşor, până la 264 milioane de euro

Orange România a raportat o cifră de afaceri, în primul trimestru al acestui an, de 264 milioane de euro, în creştere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, conform unui comunicat al companiei, transmis joi AGERPRES.

În contextul conectivităţii, nevoia ridicată de conectivitate care a fost extrem de prezentă în rândul clienţilor Orange, în primul trimestru al anului în curs, ceea ce a dus la o creştere de 30% a consumului de date mobile în T1 2021, comparativ cu T1 2020. Pe parcursul primului trimestru, 56.000 de locuitori din 143 de noi localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, în timp ce 447 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+.

Creştere s-a înregistrat şi pe segmentul B2B, în primul trimestru al anului 2021, de peste 20% în zona de ITC, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Cererea de servicii din partea companiilor mici şi mijlocii a avut o evoluţie semnificativă la anumite categorii din aria ITC. Deoarece clienţii business au devenit mai conştienţi de riscurile ce apar când angajaţii au acces la distanţă la resursele şi infrastructurile IT ale companiilor, s-a acordat o atenţie sporită soluţiilor de securitate cibernetică, acestea fiind în creştere accelerată faţă de primul trimestru al anului trecut.

În context bancar la începutul  acestui an, Orange Money a lansat, în premieră în România, cardul de credit cu avantaje exclusive pentru plăţile la Orange, pachete de beneficii la alegerea clienţilor şi bani înapoi instant în cont la plata cumpărăturilor. Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, s-a înregistrat o creştere de 40% a bazei totale de clienţi în T1 2021 comparativ cu T1 2020, aceasta depăşind 274.000 de clienţi la 31 martie 2021.

Detalii pe: Jurnalul Național

Foto: medium.com

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Slide Reclame animate Atelierul de imagini publicitate și marketing
online
Accesează pagina!

Ultima oră

00:05:47

Un nou început pentru AS TV

As Tv Bistrița are un nou director general, în persoana profesorului doctor Dorel Cosma, cel care zeci de ani a fost un promotor al culturii și tradițiilor din Bistrița-Năsăud. Îi ultima perioadă a fost cel care a coordonat activitatea Palatului Culturii din Bistrița.

More Articles Like This

- Advertisement -spot_img
%d blogeri au apreciat: